dimecres, 8 de juliol del 2009

pastís de pasta de full, crema i fruites

Com que el diumenge no vaig utilitzar la pasta de full que havia compart, ahir em vaig decidir a fer aquest pastís, i per ser el primer cop que vaig crema, la veritat és que va quedar prou bé! Ah, m'hi va faltar la capeta de gelatina que hi posen a les pastisseries! aish!
La crema la vaig treure d'aquest blog, la pasta de full de Buitoni (jeje!! algun dia la faré jo...) i la fruita de Lo Vencill, on venen productes ecològics!!

1r. Posar la base de pasta de full al forn uns 10minuts, amb un pes a sobre perquè no es bufi (jo hi vaig posar cigrons)

2n. Fer la crema pastissera:
   - 5 rovells d’ou
   - 125 gr de sucre
   - 50 gr de farina de panís (maizena)
- 625 mL de llet
- Un polsim de canyella (o una branca) i una pell de llimona

Posar a bullir la llet amb la pell de llimona i la canyella.
A part, batre els rovells d’ou amb el sucre. Un cop ben batut afegir, a poc a poc, la farina de panís.
Colar la llet i deixar-la refredar una mica.
Barrejar bé tots els ingredients, tornar a colar i posar al foc sense deixar de remenar, fins que espessi.
Deixar refredar la crema

3r. Posar la crema sobre la base i posar-ho al forn uns 30minuts. Jo vaig posar-hi poma abans d'enfornar perquè aquesta també es cogués.
4t.Posar la fruita fresca un cop el pastís ja està fred, abans de servir.
No hi ha foto finish...


3 comentaris:

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!