divendres, 9 d’octubre del 2009

croquetes de pollastre rostit

A mi el què m'agrada de la cuina són les postres, però també m'agrada fer menjar perquè vingui gent a casa, i una taula plena de menjar sempre fa goig...i unes corquetes casolanes (diguin el què diguin) no hi poden faltar!



- pollastre rostit (si en sobra de la mama, o es fa un dia abans)
- beixamel (llet, farina, oli, sal, pebre i nou moscada; quantitats a ull)
- ou i farina de galeta

1r. Es tritura el pollastre (i tot el què s'hi hagi posat al rostit), amb una mica mica de l'oli de la cassola.

2n. Es prepara la beixamel--> en una cassola amb una mica de mantega (jo ho vaig fer amb oli d'oliva) es tira farina fins que perdi la olor de farina; després s'hi afegeix la llet a poc a poc per evitar els grumolls. Es va remenant fins que arrenqui el bull i especeixi. Es rectifica amb sal, pebre i nou moscada.

3r. Es fan boletes amb l'ajuda de dues culleres, es passen per l'ou i la farina de galeta, i cap a l'oli calent! Posar-les sobre un plat amb paper absorvent per treure'n l'oli del fregit.

2 comentaris:

  1. mmmm... què bones! Són les que vam tastar a la festa a casa vostra? El Jony pot donar fer que aquelles estaven boníssimes! ;)

    ResponElimina
  2. ei George! Gràcies pels ànims! No em deixaré ningunear per comentaris poc afortunats!! ;)

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!