divendres, 5 de febrer del 2010

dakos

Com que l'altra dia vaig fer pa i en va sobrar una mica, vaig recordar una de les receptes que més ens van agradar de les vacances a Grècia: els dakos!
És moooolt senzilla de fer, i el resultat és boníssim.
- pa sec o torrat (allà se'n comercialitza un especial per aquest plat) que es talla a quadradets i s'humiteja amb un rajolí d'aigua
- tomàquets bons tallats a quadradets
- formatge feta (a la recepta original no és feta, però no he aconseguit trobar la varietat exacta que utilitzen)
- barreja d'herbes per amanida (jo en vaig comprar una a Grècia, però s'hi pot posar orenga, farigola, etc)
- un rajolí d'oli d'oliva



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!