diumenge, 14 de febrer del 2010

pastissets individuals de mouse de poma

Ara sí que sí, ja he pogut fer servir els motlles individuals per fer pastissets...una monada!
Com que al blog de la cuina de casa n'hi ha postres preciosos, vaig estar xefardejant fins a trobar aquest, que em va sembla relativament fàcil de fer i fresquet. 

- 200gr de poma (una poma mitjaneta)
- 375mL de suc de poma
- 50gr de sucre morè
- 4 fulles de gelatina
- 200mL de nata per muntar
- 15 galetes maria
- una cullerada o dues de llet (en el meu cas, llet d'avellanes...mmm!)
- opcional: xocolata fondant 

1r. Fer la base de galeta aixafant-les i barrejant amb la llet fins a formar una massa homogènia i manejable. Posar un puny de galetes a la base del motlle i aixafar bé amb una cullera o amb els dits per compactar-ho bé.














2n. Posar en remull les fulles de gelatina amb aigua. Escórre-les i barrejar-les amb una mica de suc de poma calentet i barrejar perquè es dissolguin.

3r. Muntar la nata a mà o amb l'ajuda d'algun aparatet...la meva Jata va de fàbula! En un bol ajuntar el suc que queda, la poma ratllada al moment, el sucre, la resta del suc amb la gelatina i incorporar lentament la nata. Posar la barreja als motlles i deixar-los refredar a la nevera fins que quallin.

 

4t. Fondre la xocolata i abocar-la sobre el pastisset. D'aquesta manera queda una capa cruixent. Per la propera vegada intentaré variar posant la xocolata recent fosa per sobre just abans de servir, o barrejar-la amb una mica de llet perquè no quedi tant presa. Ja ho veurem...

2 comentaris:

  1. Autèntiques bombes comestibles! Imprescindibles, inolvidables!!

    Capdepa!!

    ResponElimina
  2. doncs avui he millorat la recepta...ja ho cataràs...

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!