dimecres, 9 de desembre del 2009

quiche de tomàquets i mozzarela


Aquesta recepta ja fa dies que la vaig fer, però per la seva senzillesa i bon resultat, és una bona recomanació si es tenen convidats a casa. A més, els ingredients són fàcils de trobar.


Com sempre en cito la font.



1r. S'escalden els tomàquets per pelar-los millor, cosa que vol dir: fer dos talls longitudinals a la pell de cada tomàquet i posar-los 1 minuts en aigua bullent; treure'ls i deixar-los  refredar una mica. Ara els podrem pelar molt bé.
  2n. Preparar la massa brisa com detalla el paquet (normalment es recomana posar-la al forn 10minuts amb un pes a sobre; jo utilitzo cigrons embolicats amb un drap)
3r. Retirar les llavors dels tomàquets i tallar-los a daus junt amb la mozzarela. Trossejar l'alfàbrega (si pot ser fresca). Repartir-ho sobre la base de brisa.
4t. Barrejar els ous i la nata líquida i salpebra-ho. Abocar-ho sobre els ingredients.
5è. Enfornar a 180º durant 40minuts.

1 comentari:

  1. Oh!!!!!! quina bona cara ...........

    estic ben orgullosa de la meva filla cuinera,llàstima que les seves estupendes delicatessen només les vegi de forma virtual,jeje ... aviam el dia que en tasto alguna !!!!

    mare pagesa

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!