dimecres, 17 de març del 2010

magdalenes de llimona i llavors de rosella

mmm...que boniques! per fi les he fet...les vaig veure en aquest blog i me'n vaig enamorar!

Som-hi:
- 2 tasses de farina de pastisseria
- 2 i 1/4 culleradetes de llevat de pastisseria
- 1 culleradeta de llevat químic
- 1/2 culleradeta de sal
- 3/4 de tassa de sucre granulat
- 1 cullerada de llavors de rosella (es troben a qualsevol mercat)
- 2 ous
- 1/2 tassa de iogurt natural (= 1 iogurt)
- 1/4 de tassa d'oli d'oliva
- 3 cullerades de suc de llimona
- 2'5 culleradetes de ratlladura de la pell de llimona (jo n'hi vaig posar 1 culleradeta)
- extracte d'ametlla...no en tinc i no me'l puc inventar, així que res!

Primer de tot cal barrejar els ingredients secs per un costat (farina, llevats, sal, sucre i llavors) i els humits per un altra (iogurt, oli, suc i ratlladura). Lentament s'incorpora la barreja seca a la humida i es bat per evitar grumolls.
Ara cal deixar reposar la massa de 30minuts a 1 hora, i aquest és el SECRET DE LES MAGDALENES AMB BARRET...shshsht!
Enfornar a 180º durant 18-20minuts o fins que al punxar amb un escuradents aquest surti ben net i sec.

1 comentari:

  1. Acabo d'arribar aquí a través de l'índex amb fotos. Està molt i molt bé. Una bona feina! Felicitats pel temps dedicat i el resultat. Ha valgut la pena!
    Petonets

    ResponElimina

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!