dissabte, 13 de març del 2010

coca per sucar amb xocolata

Ahir vam esmorzar amb la NannyPet i li vaig prometre una xocolata amb galetes (amb el fred que fa aquests dies, no podia ser una altra cosa!). Així que la xocolata la vam fer a última hora, i el dia abans vaig fer alguna cosa que s'hi pogués sucar!
Vaig agafat el llibre de la Martha Stewart i hi vaig trobat aquests pastissets tovets i molt molt dolços (potser massa...nota: no posar-hi tant de sucre la propera vegada!)

- 1 i 1/4 tasses de mantega (250gr) + una mica pel motlle
- 2 i 1/4 tasses de farina + una mica pel motlle
- 1 i 1/2 culleradetes de llevat de panaderia
- 1 i 1/2 culleradetes de sal
- 2 tasses de sucre fi
- 1/2 tassa de sucre granulat
- 3 ous
- 2 i 1/2 culleradetes de vainilla
- 1 tassa de nous trossejades (115gr)

1r. En una cassola amb el foc mig, escalfar la mantega fins que es torni daurada; treure del foc i deixar refredar.
A part, mesclar la farina, el llevat i la sal.
2n. Barrejar la mantega i els sucres amb una espàtula. Afegir-hi els ous i batre amb la batedora, fins que estigui suau i esponjós, uns 3 minuts. Afegir-hi la vainilla.


3r. Amb l'espàtula, incorporar la farina i les nous fins que sigui homogeni.

4t. En un motlle apte pel forn pintat amb mantega i enfarinat, hi aboquem la barreja i ho enfornem a 180º a la posició "a dalt i a baix" durant 35-40 minuts o fins que punxant amb un escuradents aquest surti net.

. Deixar refredar sobre una reixeta. El resultat és una coca densa i sucrosa.Tallar al gust i a disfrutar!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'agrada que em deixis un comentari, i accepto les crítiques constructives. Moltes gràcies per passar pel meu blog!